01 Ocak 2016

Hastane Çantamda Neler Var ?




Herkese Merhaba,

İnternette bir çok sayfada uzun uzun farklı hastane hazırlıklarına rastlamak mümkün. Ben de bu postta size kendi çantamdan bahsetmek istiyorum. Daha doğrusu yanıma aldığım ve kullandıklarımdan ya da almayı unutup eksikliğini hissettiklerimden bahsetmek istiyorum.

Öncelikle ben çantamı 37. haftada hazırlamış ve arabaya koymuştum.

Süslemeler ve diğer detayları da yanımızda götüreceğimiz için ben hastane çantamızı büyük 1 tane valiz olarak hazırladım. Kendim ve Demir için hazırladıklarımı ayrı ayrı listeler halinde paylaşmaya başlayayım

Anne çantası :

1. Emzirme sütyeni 2 tane,
2. Hamile çamaşırı en az 4-5 tane (dikişsiz lazer kesim herhangi bir çamaşırı da rahatlıkla kullanabilirsiniz ben hamile çamaşırındansa onları daha rahat kullandım.)

3. En az 2 takım gecelik sabahlık takımı. Ben ekstra olarak pijama da koymuştum ama gecelik kullanmak çok daha rahat.
4. Çok sevdiğim bir arkadaşımın tavsiyesi ile rezene ve süt çayımı da valizime koymuştum. Malum ameliyat sonrası rezeneye çok fazlasıyla ihtiyaç duyuluyor.
5. Süt sağma makinesi. Ben Avent tercih ettim ve gerçekten çok memnun kaldım. En güzel yanı bütün aparatların birbirine uyum sağlıyor olması.
6. Göğüs pedi,
7. Göğüs ucu kremi.Ben lansinoh kullandım ve yine çok memnun kaldığım bir ürün oldu. Hatta ben hamileliğimin son haftalarında ara sıra kullanmaya başlamıştım tabiki doktoruma danışarak!. Bu konuda önceden araştırma yapmak ve bir kaç alternatif bulmak gerekiyor. Çünkü emzirme döneminde göğüs ucu yaraları gerçekten çok zor oluyor ve herkese her krem faydalı olmuyor.
8. Havlu, duş jeli, şampuan, tarak, diş fırçası, macun, küçük bir makyaj çantası, ayna, kağıt havlu, toka,
9. Normal doğum planlıyorsanız hastanede size sunulmuyorsa yanınıza pilates topu almanızı tavsiye ederim. Tabiki doktorunuza danışarak (malum doktora sormadan hiçbir şey yapmıyoruz)
10. Hazırladığınız süslü terlikler ve taçlar kendimizi iyi hissetmek için bence gerekli :)
11. Hastane çıkışı eve dönerken giymek için rahat kıyafetler. Ben hem kendime hem de eşime kıyafet koymuştum

Bebek Çantası:

1. Ben 3 tane kese hazırlamıştım Demir'in kıyafetlerini koymak için. Keselerin her birinde tulum, iç badisi, şapka, eldiven ve çorap vardı. Bu şekilde hazırlamak çok pratik oldu.
2. Hastane çıkışı giydirmek için hava koşullarına göre kıyafet.
3. Hastanede bebek ve anne için her ihtiyaç karşılanıyor ama yine de her ihtimale karşı diye düşünürsek ; ilk banyosu için şampuan, masaj yağı, bebek bezi de çantaya koyulabilecek detaylar arasında.
4. Eve dönüşte bebeğimizi taşımak için ana kucağı (ben cybex tercih ettim ve çok memnun kaldım).
5. 2 adet biri ince biri kalın olmak üzere battaniye.

Benim hastane çantamla ilgili detaylar bunlardı. Umarım unuttuğum önemli bir ayrıntı yoktur :)
Bir sonraki postta görüşmek üzere ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder