12 Ocak 2016

Hastane Odamız (Melisa)

Hastane odası süsleme hamileliğin en eğlenceli kısımlarından. Üstelik organizatörlere ya da hazır ürünlere tonlarca para vermek zorunda değilsiniz. Konseptinizi, temanızı belirledikten sonra oda boyutlarınızıda biliyorsanız; abartısız, bebeğinizin ve sizin nefes almanızı zorlamayacak, sizi doğumdan sonra o odada bunaltmayacak çözümleri kendiniz bulabilir ve yapabilirsiniz. Eğer çalışmıyorsanız bu sizin içinde mutluluk ve heyecan verici bir deneyim ve hazırlık olacak. 

                            

Pinterest yokken ne yapıyor muşuz? Pinterestte milyonlarca fikir edinebileceğimiz görsel mevcut. Ben öncelikle renkte karar kıldım. Ablamın ve annemin yardımıyla 4'lü koku keseleri, lohusa şerbeti için bardak süslemesi, içinde kuş yumurtasını andıran renklerin konseptime uyduğu leblebili draje kavanozları ve çiçek tohumu yer alan paketleri yaptık.


                                        

                                                     

                                        

Kurabiyeleri Sena ile birlikte karar verdik. Çok da muhteşem oldular. Renk tam istediğim gibi oldu. Tadı ve görüntüsü zaten olağan üstüydü.

                                

                                            

Bütün hediyeliklerimin üstüne kullandığımız etiketleri de Sena hazırladı. Açıkçası çok kararsızlık yaşadım ve Sena'ya sonunda nasıl bir şey istediğimi söyledim ve sonuç şahane oldu. (Sena'ya ulaşmak için instagram: @dusyumagi facebook:https://www.facebook.com/dusymg/)

                                        

Odaya ve hala daha şu anda Melisa'nın odasına renk ve güzellik katan balonu teyzesi Melisa'ya sepetinde hediyelerle süpriz olarak kendi tasarlayıp yapmış. Doğumdan sonra görüp bayıldım.

                                               

Son olarak en çok önem verdiğim ve yaptırdığım şey kapı süsü. Çünkü ben evde Melisa'nın odası belli olsun diye kapısına da asmak istediğim için ve daha önce yaptıklarını görüp çok beğendiğim için Madameduevent'i tercih ettim. (http://instagram.com/madameduevent) Sibel Hanım çok yardımcı oldu. Daha bizim hazırladıklarımız yokken sadece kullanacağım kumaş renklerini gönderdim ve ortaya muhteşem bir iş çıktı. Ayrıca terlik, lohusa tacı ve Melisa'nın bantını da uyması için yine Madameduevent'e yaptırdım. 

                          

                          

                            

Biraz büyüyene kadar bantı takamadım aslında. Çünkü kıyamadım ve gözümde görmedi açıkçası.  

                                       

Ama iyi ki de almışım... :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder