08 Ocak 2016

Hastane Odamız (Demir)

Herkese merhaba. Bugün size hastane odamızdan bahsetmek istiyorum. Benim için çok heycanlı bir konu çünkü hamileliğim belli bir bölümü hastane odamı nasıl süslesem acaba diye planlamakla geçti.

Çok keyifliydi aslında çünkü sürekli o an'ı hayal ediyorsunuz ve bebeğinizi en güzel şekilde karşılamak istiyorsunuz. Benim gibi her şeyi kontrol altında tutmak isteyen saplantılı insanlar için biraz zor olsa da hazırlık aşaması her haliyle güzeldi. Taa ki normal doğum yapamayıp sezeryana girince odadaki süsler bana fazla gelene kadar :) Neyse olur okadar :))

Öncelikle ben bir organizasyon şirketiyle anlaşmadım her şeyi annemle bir de baby shower'ımda da bana yardımcı olan arkadaşım Sena (instagram'da "dusyumagı" olarak bulabilirsiniz) ile birlikte yaptık. İkisine de çoook teşekkür ederim her şey için.

Şimdi gelelim detaylara ...





Hastane odamızda ekstra masa istemediğim için orada bulunan alanı süslemeyi tercih ettim .



Hem tadı hem de görüntüsü nefis olan kurabiyelerimiz Sena'nın ellerinden(https://www.instagram.com/dusyumagi/)


 Renkli kolonyalar bizim emeğimiz etiketler ve Hoşgeldin Demir yazılı pano yine Sena'dan





Süslemede kullandığım detaylar (Bu arada ben bunların bir kısmını baby showerda da kullandım.) 


Biz hediye olarak annemin elleriyle hazırladığı Demir yazılı kokulu keseler, çikolata, kolonya, kurabiye hazırladık. Bebek yatağına ve kendi yatağıma mavi kurdele hazırladık. Çok abartı bir hazırlık yapmadık ama belki sizin için de bir fikir olur diye paylaşmak istedim. 

Bir sonraki postta görüşmek üzere ... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder