08 Ocak 2015

Ailemiz Büyüyor...

Her fırsatta evlendiğimiz gün için hayatımın en mutlu, en heyecan verici günüydü desem de daha büyük mutluluklar, daha büyük heyecanlar bizi bekliyor. 21 Eylül sabahı hamile olduğumu öğrendim. Bu duyguyu asla tarif edemem. Eşim işi dolayısıyla yurt dışındaydı ve bunu yüz yüze söylemem gerektiğini düşünüp 5 gün böyle bir haberi içimde tuttum.  (Ama gelin bir de bana sorun nasıl tuttum.) Sadece kızımın teyzeleri biliyordu :). Geldiği gün sabahın 6:00'sında kapıya yapıştırdığım sürprizle eşim öğrendi.

Küçük Süprizim (4week+6day)

Hiçbir şey bunu tarif edemez. Ne hissediyorsanız tamamen özelinizde ve bunu en yakınınıza, babasına bile anlatamıyorsunuz. Aynı şekilde o da bana anlatamadı. O andan itibaren cinsiyeti ne olursa olsun önemli değil, yeterki sağlıkla aramızda olsun diyorsunuz. Bütün duygularınızın karman çorman olup hepsinin maksimuma ulaştığını düşünün. Hem çok mutlu, heyecanlı hem de endişeli ve korkulu. Endişe ve korkuların nedeni bilmediklerinizden kaynaklanıyor. Yaşayarak öğrenip, beraber büyüyeceğiz. Ve eminim çok mutlu bir aile olacağız.


Aynı anda mutluluklarımız katlana katlana büyüyor. Popsy Wopsy anne oluyor. :) Önce kuzumun, canım kardeşimin kuzusunu sonra benimkini öğrendik. Bu duyguyu bir gün birlikte yaşayacağımızı biliyordum ve bunu da Duygu'ya söylüyordum. Aynı heyecanı paylaşıyoruz 14 yıldır her şeyi paylaştığımız gibi. Sağlıkla mutlulukla dünyaya gelsinler. Bir erkek bir kızımız oluyor. Ikisinin de mutluluğunu yaşayacağız birlikte. Dilerim ki isteyen herkes istediği zaman yaşasın bu duyguyu. 
Cinsiyeti öğrenene kadar unisex tulumdur, bodydir saldırdım. H&M bu konuda tek diyebilirim. Unisex olan, çok uygun fiyatlı üstelik baya trend kıyafetler var. 16. haftada bir kızımızın olacağını öğrendik. Bu sefer bütün mağazalara saldırdık. Yavaş yavaş emziğidir, biberonudur, tarağıdır alıyorum. Zaten dedikleri kadar var gördüğünüz her şeyi almak istiyorsunuz.
Şimdi önemli olan odası ve arabası. Araba olarak Mima Xari almayı düşünüyoruz. Çok beğenmiştim ve yakınlarımızda kullanıyor ve gayet memnun olduklarını söylediler. Önemli bir anektot, katlandığında bagaja da sığıyor. (Bebek arabası alacağınız yerde, istediğiniz modeli bir görevliden rica edip bagaja sığıp sığmadığını muhakkak denettirin.)

Mima Xari Stroller

Oda olarak nerden bulacağımızı bilmiyorum ama istediğimiz modelin olduğu mobilyacıların fiyatları gerçekten gereksiz yüksek. Geri kalan mobilyacıların hepsi aynı modelin farklı renklerini yapmışlar. Marangozla görüştüm en kötü marangozumuza yaptıralım diyoruz fakat onda da ortaya çıkacak üründe çocuk için boyası uygun mudur değil midir bilemeyeceğiz. Istediğimiz de gayet basit. Dikdörtgen bir karyola, bir şifonyer ve 3 kapılı bir gardolap. Bu konuda önerilere çok açığız!!! Kızım için elimden gelen odanın en iyisini hazırlayacağız babasıyla. Mayısa ne kaldı... :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder