30 Nisan 2015

Melisa'ya Alışveriş


Demir’imiz 9 Nisan 2015’te dünyaya geldi. J Sağlıklı, huzurlu, mutlu analı babalı çok uzun ömrü olsun inşallah. Bu arada biz de kızımıza sonunda bir isim bulduk. J Melisa’nın da doğumuna şurada hepi topu 1-4 hafta kaldı. Bu arada eksikleri tamamlamaca faslımız son hızıyla sürüyor. Çok şükür ne ağrım ne sızım var; rahat rahat araba da kullanıyorum. Geziyorum tozuyorum da. Dünyanın en eğlenceli ve zor şeyi bebek için yapılan alışverişmiş. Yani ne düğün ne sezonluk alışveriş... Olmazsa olmaz diyemeyeceğiniz nadir şey var. Bizde bu yüzden kendimizce bir liste çıkardık. Eminim daha çok şey vardır.; ama ilk etapta gerekli olabilecekler ve sonra alınsa da olur diye ikiye ayırdık. Sonuçta ben bu evin alınacakları hiç bitmiyor dediğimde hep ayni şeyi dediler; ‘Allah bitirmesin!’.  Hayatımızın sonuna kadar biz sürekli bir şeyler alacağız onu çok net anladık. J

Aşağıdaki listede aldıklarımızın listesi var. Bunlara ek olarak bir kaç küçük parça kaldı.  Onlarda bu hafta içerisinde halledeceklerimiz ve kesinlikle gerekli olan parçalar.


BANYO
MARKA
Detay
Sabun
Mustela
Aslında bütün kremidir şampuandır hepsini Mustela almis teyzesi :)
Şampuan
Mustela
Nemlendirici Kremler
Mustela
Müslin Örtü
Pratik Anne
Havlu/Bornoz
Zara Home - Chakra
ODA
MARKA
Detay
Ana Kucağı
4Moms -Mamaroo
Oda Takımı
Inci Tunçel
Aşik oldugum takimi aldik. Zaten zevkimize uygun 2 yer vardi. Digeri de Kukla Mobilya.
Duvar Kağıdı
Ekoline
Aydınlatma
Atölye Lambada
Instagram'da buldum kendisini. Henuz elimize gecmedi ama cok begenecegimden eminim.
Perde
Persan
Sepet/Beşik
Baby Tech
Ilk 6 ay bizimle yatsin diye aldik. Icindeki korkunc tesktili cikartip anneme yenisini diktirdim.
Sepet Yatağı
Idil Baby
O korkunc bulasik sungerinde cocugumu yatiramazdim: ekstra yatak yaptirdik besik icine.
Nevresim Takımı
English Home Dantel Çeyiz
Zara Home'dakileri inanilmaz begeniyorum ama olculer malesef tutmuyor. Kendi yatagina gecince tekrar bakacagim.
Yatak
Inci Tunçel
Altin Yatak aldik. Cumhurbaskani icin bile o seciliyormus.
Yatak Kenar Koruması
Inci Tunçel
Yorgan
Penelope
Yastık
Penelope
Oyun Parkı
4Moms
Oyun Parkı Minderi
4Moms
BEBEK BAKIM VE TEMIZLIK URUNLERI
MARKA
Detay
Emzik
Avent
Aventin bu emzigi bildiginiz kara borsa. Bulup almamazlik etmeyin. Ortodontik olarak doktor tavsiyeli.
Emzik Tutacağı
Avent
Tarak ve Fırça
Chicco
Bakım Çantası
Fred Perry
Sonradan da kullanabiecegim bir sey olsun istedim. Zaten anne-bebek cantalari gercekten korkunc.
Tek Kullanımlık Alt Değiştirme Bezi
Unibaby
Islak Mendil
Unibaby
BESLENME IHTIYACLARI
MARKA
Detay
Biberon
Avent
Sut sagma makinem avent oldugu icin parcalarinin uymasi icin aldim.
Su Biberonu
Avent
ELEKTRONIK CIHAZLAR
MARKA
Detay
Süt Sağma Makinesi
Avent
Cok fazla secenek yoktu. Birini almak gerekiyordu. Aldim gitti.
SEYAHAT GERECLERI
MARKA
Detay
Bebek Arabası
Bugaboo
Ilk yazimda Mima demistim; ama cok uzun sure kullanamayacagimizi dusunduk ve butun arkadas tavsiyeleri Bugaboo oldu.
Portbebe Örtüsü ve Tente
Bugaboo
Araba Koltuğu Adaptörü
Bugaboo
Besafe Izi Go oto koltugunu almayi dusunuyoruz. Bu adaptorlerde Maxi Cosinin adaptoru ve Besafe ile uyumluymus.
ANNE IHTIYACLARI
MARKA
Detay
Göğüs Pedi
Lansinoh (60'lı)
Emzirme Sütyeni
Triumph
Lohusa Külotu
Kom
Hepsi hastane cantasinin benimle ilgili kismi .
Göğüs Kremi
Lansinoh
Gecelik
Miss Clare


Şimdi gelelim diğer alacaklarımıza. Küvetini OK Baby almayı düşünüyorum. Fileye gerek olmadığını ve termometresi olduğunu öğrendim. Ekstra bunları almama gerek kalmayacak. Projektör ne alacağıma karar veremedim. Dönencelisi de var ama ben ayrı olması taraftarıyım.  Zaten bebekler ilk bir kaç günlük süre zarfında çok net göremedikleri için karar vermenin acelesi olmadığını düşünüyorum. Pike almamışım ama Zara Home’dan alabilirim. Bez için Korbell çöp kovası almayı düşünüyorum. Çok gerekli mi bilmiyorum ama kullanıcı yorumlarını okuduğum kadarıyla kullanan herkes çok memnun. Tırnak bakim seti ya Sophie ya da Chicco’nun seti alacağım. Ateş ölçer olarak bildiğimiz elektronik ateş ölçerlerden alacağım. Yok alnına değdir yok havada tut falan gerek var mi uzaktan kumanda sistemine küçücük bebekte. Yan yatma minderi ve alt açma minderi alacağım. Ama sade, U düzen alt açma minderi bulamadım.  Diş kaşıyıcı ve mama setini Sophie almayı düşünüyorum. Tabi bunlar çok acil değil. Süt saklama kaplarını tabiiki de serinin devamı Avent alacağım. Bebek monitörü Motorola, sterilizatör Avent.  Şimdilik bunlar.. Aklımıza gelmeyen ve yazdiklarim içinde kullandıklarından memnun olmayan yada olan varsa paylaşırlarsa çok sevinirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder