08 Nisan 2014

Misafirlerim Var !!


Herkese merhaba :)


Haftasonu ilk defa aileleri agirladim kendi evimde. Tahmin edersiniz ki buyuk bir stresti. Her sey mukemmel olmali en ufak bir kusur dahi olmamaliydi. Sonucta biz de artik kucuk bir aile olmustuk ve bir sekilde basardigimizi tam anlamiyla gormelerini istiyordum. Once menu olusturmakla basladim islere. Ozellikle erkekler sebzeden nefret ettigi icin isim ekstra zordu cunku mezelerle gecistiremeyecektim. Ama anneler icin de bir kac sebze yapmak zorundaydim. Menu cikarmak temizlik derken koyuldum islere. 1 gun onceden zeytinyaglilari yaptim son gun de corba ana yemek ve diger sicaklari yaptim. Her sey mukemmel olmustu,gece sonunda ben bile yaptiklarimdan memnun kalmistim :)

Simdi de size fikir olabilecegini dusundugun ufak tefek suslu seylerin gorselini paylasmak istiyorum. Sonucta sunum onemli ;) tarif isterseniz yorum kismina eklemeniz yeterli olur zevkle paylasirim. Denemek isteyenlere simdiden kolay gelsin ...

~Havuc salatasi ~


~cikolata kapli cilek ~
( biraz vakit aliyor ama sonuc mukemmel)

~kereviz salatasi~
(Bu gorseli instagramdan bulmustum kendiminkini cekmeyi unuttugum icin bunu paylasiyorum kisi ismini kaydetmemisim affola )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder