05 Kasım 2014

Mary Katrantzou Adidas'ı istiyorum!

Adidas yine mükemmel bir is birligine imza atmis. Bana gore Adidas'in bu ortakliklari tamamen Nike'in bir kac adim one gecmesinden kaynaklaniyor. Adidas eski force unu yakalamak adina muhtesem isbirlikleri yapiyor. Adidas'in bunyesinden Yohji Yamamato, Raf Simons, Rick Owens, Pharrel Williams ve Stella McCartney'den sonra Mary Kantrantzou da gecti. Mary Katrantzou'nun imzasi güclü grafik baskilar ve desenler, aksesuarlar ve surreal bir estetik cizgisi yaratmasidir. Adidas icin de bu cizgide muhtesem bir koleksiyon hazirlamis.







Ben bayildim; ozellikle de sneakerlari muhtesem olmus. Gorsel dilini ayakkabilara bile yansitmis. 15 Kasim'da Adidas magazalarinda koleksiyonu gorebilecegiz. Herkes en azindan bir tane sneaker sahibi olmak isteyecektir.


Ben sağ alttakine bayildimmmm... Fiyatlari eminim biraz yuksek olacak ama hepimiz 15 Kasim'da gorecegiz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder